پروسه این که یک آزمایشگاه به چیزی تبدیل شود که خودتان از آن راضی باشید، کار ساده‌ای نیست. یکی از مهم‌ترین مسائلش هم نحوه انتخاب صندلی آزمایشگاهی است.

احتمالاً وقتی به دنبال چیدمان آزمایشگاه باشید یکی از آن چیزهایی که باید سراغش بروید، صندلی آزمایشگاهی است و انتخاب موردی مناسب کار ساده‌ای نیست. گزینه‌های زیادی پیش پایتان وجود خواهد داشت و همین باعث می‌شود ندانید کدام یکی از این گزینه‌ها، همان چیزی است که نیاز شما را برطرف خواهد ساخت. در ادامه این مطلب قرار است 7 نکته و راهکار در ارتباط با نحوه انتخاب صندلی آزمایشگاهی ارائه کنیم. توجه به این نکات به شما کمک می‌کند تا خریدی خوشایند داشته باشید و در عین حال از نتیجه خریدتان نیز راضی باشید.

یک | به ظاهر صندلی آزمایشگاهی، توجه کنید!

احتمالاً کارتان برایتان مهم است که دارید دنبال راهکاری برای انتخاب صحیح صندلی آزمایشگاهی می‌گردید. پس در چنین شرایطی در نظر گرفتن ظاهر صندلی بسیار مهم می‌شود. باید به دنبال چیزی باشید که ظاهری حرفه‌ای داشته باشد. به همین خاطر حتماً دنبال صندلی آزمایشگاهی بگردید که خوب به نظر برسد و همه نیازهای حرفه‌ای مربوط به ظاهر را داشته باشد.

دو | روی راحت تمیز شدن، تمرکز کنید!

در آزمایشگاه، چیزی که اهمیت بسیار زیادی دارد این است که همه چیز باید تمیز و استریل باشد و این همان چیزی است که آدم‌ها را به شما جذب می‌کند یا آن‌ها را از شما دور می‌سازد. علاوه بر این، ممکن است سر شما درگیر هزار مسائل مختلف باشد و نخواهید صندلی آزمایشگاهی بخرید که تمیز شدن آن وقت زیادی از شما می‌گیرد. در چنین شرایطی، راحتی شستشو، اهمیت زیادی پیدا می‌کند. پس یکی از نکات مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که حتماً و ضرورتاً صندلی آزمایشگاهی که خریداری می‌کنید، باید به راحتی تمیز شود.

سه | حواستان به محدودیت وزنی صندلی آزمایشگاهی باشد!

اگر آزمایشگاه شما مثل باقی آزمایشگاه‌ها باشد، احتمال این که تعداد زیادی آدم با ویژگی‌های مختلف و ابعاد بدنی متفاوت در آن کار کنند، وجود دارد. از آنجایی که صندلی آزمایشگاهی، محدودیت وزنی دارد، مهم است که به دنبال صندلی‌ای باشید که بتواند وزن کارکنان شما را تحمل کند و به خوبی امنیت و راحتی او را فراهم کند. در نظر داشته باشید که کارکنان شما باید فضای راحتی برای کار داشته باشند که بتوانند بیش‌ترین راندمان کاری را برایتان به ارمغان بیاورند. پس به این نکته، حسابی توجه کنید.

چهار | صندلی آزمایشگاهی باید به‌آسانی، تنظیم شود!

صندلی اداری نیلپر

مبلمان اداری نیلپر

میز اداری نیلپر

هر آدمی ترجیح متفاوتی دارد و راحتی در نظر هرکس به شکل متفاوتی ایجاد می‌شود. خصوصاً وقتی صحبت از صندلی آزمایشگاهی باشد. به همین خاطر بهتر است سراغ گزینه‌ای بروید که به‌سادگی بشود آن را تنظیم کرد. از تنظیم ارتفاع صندلی گرفته تا تنظیم دسته آن یا همچنین تکیه‌گاهی که دارد یا شاید هم ندارد. هرچه گزینه‌های بیشتری برای تنظیم پیش روی شما باشد، بهتر است چرا که کارکنان شما با تنظیم درست و مناسب صندلی، می‌توانند از راحتی زیادی برخوردار باشند و به خوبی از آن بهره ببرند.

پنج | روی راحتی، تمرکز کنید!

شما یا هرکسی که در آزمایشگاه برایتان کار می‌کنند، لایق راحتی هستند. علاوه بر این وقتی صندلی آزمایشگاهی خریداری‌شده توسط شما، راحت باشد این اجازه را می‌دهد تا ساعات طولانی بدون این که مشکلاتی برای کمرتان پیش بیاید روی آن بنشینید. به هر حال ساعاتی که قرار است روی صندلی صرف کنید، کم نیست و احتمالاً باید 9 ساعتی در روز روی آن بنشینید. برای این که همه چیز به خوبی پیش برود، پیشنهاد می‌کنیم، حتماً به دنبال صندلی آزمایشگاهی باشید که راحت باشد و حالتان در طول مدتی که روی آن نشسته‌اید را خوب نگه دارد.

شش | به سایز صندلی آزمایشگاهی هم فکر کنید!

اگرچه شما احتمالاً ترجیح بدهید صندلی آزمایشگاهی‌ای که می‌خرید، بزرگ باشد که بتوانید روی آن راحت بنشینید اما به این نکته هم توجه کنید که صندلی شما قرار نیست طوری باشد که خیلی جای زیادی را اشغال کند. به هر حال باید به فضای آزمایشگاهتان هم توجه کنید. مقایسه ابعاد صندلی با فضایی که در اختیار دارید به شما کمک می‌کند تا انتخابی منطقی و در عین حال درست بکنید. البته که ترجیح شما صندلی بزرگ‌تر است اما به فکر این باشید که هر چه جای بیشتری اشغال کند، شما از جهت دیگری اذیت خواهید شد.

هفت | همیشه کیفیت را در اولویت قرار دهید!

خب، حالا آماده خرید هستید!

همان‌طور که دیدید، تمام این متن را نوشتیم که بگوییم راهکارهای انتخاب و خرید صندلی آزمایشگاهی چه چیزهایی است و چه مواردی را باید در نظر داشته باشید. اگر تمام این موارد را در نظر بگیرید و سپس وارد پروسه خرید، شوید، قطعاً خرید حیرت‌انگیزی خواهید داشت و از خریدتان راضی خواهید بود. برای این که خریدی هوشمندانه داشته باشید، میان انتخاب‌هایتان در فروشگاه نیز، حتماً به مقایسه ویژگی‌هایشان بپردازید.درنتیجه وارد فروشگاه اینترنتی گراند اسکای شوید و صندلی آزمایشگاهی خود را انتخاب کنید و سفارش دهید و ظرف مدت زمان کوتاهی آن را در آزمایشگاهتان داشته باشید. همه چیز به خودتان بستگی دارد. کیفیت و سلیقه، محصول انتخاب شماست.

صندلی اداری نیلپر

مبلمان اداری نیلپر

میز اداری نیلپر