میز جلومبلی شاید از آن چیزهای بسیار مهمی باشد که داشتنش برای هر سالن پذیرایی‌ای یک ضرورت به حساب بیاید اما میز جلومبلی برای پذیرایی‌های کوچک چه ویژگی‌ای باید داشته باشد؟

افراد زیادی که دور و برتان هستند احتمالاً به شما بگویند که میز جلومبلی جزو اثاثیه ضروری برای مبلمان سالن پذیرایی‌تان است. شما به جایی نیاز دارید که پاهایتان و نوشیدنی‌تان را روی آن بگذارید و مهم‌تر از همه این که رکن اصلی سالنتان باشد. هرچه خانه کوچک‌تر باشد، طراحان خلاق‌تر می‌شوند و آن‌هایی که به دکوراسیون کردن علاقه دارند، بیش از هر وقت دیگری شوق و ذوق پیدا می‌کنند. جدیداً میز جلومبلی برای پذیرایی‌های کوچک شکل و شمایل تازه‌ای پیدا کرده است. اگر به دنبال امتحان کردن چیز تازه‌ای هستید، مطلبی که در ادامه برایتان آماده کرده‌ایم را بخوانید و ببینید چطور می‌شود از میز جلومبلی برای پذیرایی‌های کوچک استفاده کرد؟

کنار هم گذاشتن چند میز عسلی

خب، وقتی از میز جلومبلی برای پذیرایی‌های کوچک حرف می‌زنیم، لزوماً نمی‌شود از خود میز جلومبلی استفاده کرد. یک جفت میز عسلی را اگر به خوبی در کنار یکدیگر قرار دهید، می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای میز جلومبلی سنتی باشد. همچنین این فضا را ایجاد می‌کند که انگار دارید از یک میز جلومبلی استفاده می‌کنید که می‌توانید از هم جدایش کنید. درواقع هر وقت لازم باشد، این امکان را دارید. بهترین گزینه برای پذیرایی‌های کوچکی است که نیاز به مبلمان منعطف دارند.

عثمانی

عثمانی‌ها تا حد زیادی جایگزین مناسبی برای میز جلومبلی در نظر گرفته می‌شدند. وقتی سینی بزرگی روی آن‌ها بگذارید که سطحی یکپارچه ایجاد کند، می‌توانید روی آن را پر از وسایل کاربردی یا دکوری کنید و اگر آن سینی را بردارید، این امکان را دارید که روی آن بنشینید. همچنین این امکان را دارید که انتخاب کنید می‌خواهید سطح عثمانی شما سفت باشد یا نرم. درست است که عثمانی‌ها به اندازه میز جلومبلی فوق‌العاده کاربردی نیستند اما این موضوع را می‌شود تضمین کرد که به مراتب زیباتر هستند.

صندوق‌های قدیمی شیک

صندوق‌های قدیمی به سالن پذیرایی کوچک شما می‌تواند چهره‌ای ببخشد که امکان ندارد یک تکه وسیله مدرن بتواند چنین کاری بکند. همچنین فضای خالی و اضافه‌ای هم برایتان به همراه خواهد داشت. فقط به خاطر داشته باشید که همین طور که بهترین امکان برای قرار گرفتن پاهایتان هستند گاهی اوقات می‌توانند سطح کروی‌ای داشته باشند که نتوانید چیزی روی آن‌ها بگذارید. پس به دنبال مواردی باشید که بتوانید وسایلی را روی آن‌ها بگذارید. الآن مسئله ما این است بتوانید میز جلومبلی برای پذیرایی‌های کوچک پیدا کنیم و این‌ها پیشنهادهایی است که ما برایتان داریم.

میز جلومبلی و عسلی نیلپر خانگی

میز جلومبلی و عسلی پاپلی جیوانی

میز جلو مبلی و عسلی استیل هامون

چهارپایه‌های باغی

چهارپایه‌های باغی هم بامزه هستند و هم محبوب و در عین حال کلی آدم همین حالا دارند از آن به عنوان میز جلومبلی استفاده می‌کنند و این اتفاقی است که چند سالی می‌شود دارد می‌افتد. درست به اندازه میز جلومبلی خوب نیستند اما از مزایای آن‌ها می‌توان به انطباق‌پذیری‌شان اشاره کرد چرا که می‌شود از آن‌ها در بیرون از خانه هم استفاده کرد. اگر تصمیم دارید که از چهارپایه‌های باغی به جای میز جلومبلی استفاده کنید، مطمئن شوید از دوتایشان استفاده می‌کنید چرا که یک دانه از آن‌ها احتمالاً خیلی کم و کوچک باشد و در عین حال فضای زیادی هم نداشته باشد که بتوانید چیزی روی آن‌ها بگذارید.

میز سینی‌ای

درحالی که یک میز می‌تواند رکن اصلی سالن پذیرایی باشد، میز سینی نیز می‌تواند کارهایی بکند که یک میز جلومبلی نمی‌تواند. اگر به طور منظم مراسم و مهمانی داشته باشید، میز سینی می‌تواند خریدی هوشمندانه باشد. فقط مطمئن شوید خیلی سنگین نباشد که نتوانید به سادگی آن را جابجا و بلند کنید و در سرتاسر سالن جابجا کنید. میزهای سینی رنگ‌ها و طرح‌های بسیار زیبایی دارند که می‌توانند امکان دکوراسیون منحصر به فردی به شما بدهند.

نیمکت صندوقی

درست مثل عثمانی‌ها، نیمکت‌های صندوقی را نیز می‌توان به عنوان سطح میز و در عین حال فضایی برای نشستن استفاده کرد اما مزیت این تکه وسیله این است که جایی برای ذخیره کردن هم داخلش دارد. راحت می‌توانید از مدل بلند یا یک جفت کوتاهش در کنار هم استفاده کنید. کلیدش این است که هرچه بیشتر باشد، بهتر است. این گزینه نیز به عنوان جلومبلی برای پذیرایی‌های کوچک می‌تواند کاملاً مفید باشد.

میزهای لانه‌ای

درست مثل میزهای عسلی، میزهای لانه‌ای نیز انتخاب خوبی برای پذیرایی‌های کوچک به شمار می‌رود. این نوع میز به صورت کشویی وارد یکدیگر می‌شوند و به همین خاطر جای زیادی هم نمی‌گیرند. بیشتر سعی کنید رنگ شفاف آن را از میان رنگ‌های مختلفش انتخاب کنید.

میز جلومبلی برای پذیرایی‌های کوچک، واجب است!

در این مطلب به معرفی 7 ویژگی اصلی میز جلومبلی برای پذیرایی‌های کوچک پرداختیم. همان‌طور که گفتیم این نوع میزها برای هر سالن پذیرایی‌ای، لازم و ضروری است اما گاهی پیش می‌آید، خانه‌ای کوچک باشد و نشود به میز جلومبلی برایش فکر کرد. در چنین شرایطی چه باید کرد؟ همه این موارد را به صورت 7 گزینه پیشنهادی برایتان نوشتیم و 7 جایگزین مناسب برای میز جلومبلی پذیرایی‌های کوچک معرفی کردیم که خرید هر کدام از آن‌ها می‌تواند سالن شما را به مراتب زیباتر کند…

میز جلومبلی و عسلی نیلپر خانگی

میز جلومبلی و عسلی پاپلی جیوانی

میز جلو مبلی و عسلی استیل هامون