اگر اهل اهمیت دادن به رنگ سال هستید، رنگ سال 2022 یکی از زیباترین و خاص‌ترین رنگ‌های انتخاب شده در 22 سال گذشته شرکت پنتون به‌شمار می‌آید. این رنگ توسط متخصصین رنگ این شرکت با وسواس زیادی ساخته شد. بنابراین شما می‌توانید بخش‌های مختلف منزل خود را با این رنگ زیبا و خاص رنگ‌آمیزی کنید.

البته توجه داشته باشید که تلفیق رنگ آبی وری پری با رنگ‌های طبیعت همچون سبز روشن، صورتی و آبی ملایم می‌تواند به زیبایی منزل شما بیافزاید. پس از رنگ‌های طبیعت غافل نشوید.

رنگ سال 2022 چیست را با چه رنگ هایی ست کنیم؟

در اینجا چهار پالت رنگ منحصر به فرد برای ترکیب شدن با رنگ آبی بنفش آورده شده تا به شما در ست کردن ترکیب اجزای دکوراسیون کمک کند. هر پالت رنگ حال و هوای متفاوتی را منتقل می کند و تطبیق پذیری خود را با رنگ آبی و بنفش نشان می دهد.

1-پالت قانون تعادل

پالت رنگ شماره 1

پالت قانون تعادل پنتون ترکیبی از رنگ‌های گرم و سرد را ارائه می‌کند که به واسطه تلفیق با یکدیگر، تعادل خاصی را ایجاد می‌نمایند. به تازگی آبی مایل به بنفش وری پری نیز به این پالت اضافه شده و سرزندگی را به کالبد آن تزریق نموده است.این پالت رنگ یک پالت رنگ مکمل است که در آن تعادل طبیعی رنگ های گرم و سرد، یکدیگر را پشتیبانی و تقویت می کنند. درخشش رنگ آب بنفش در این پالت کالیبره شده ماهرانه تشدید می شود و احساس سرزندگی و ارتعاش بصری را تزریق می کند.

این رنگ‌ها با تمامی سبک‌ها و دکوراسیون‌ها از جمله سنتی، بوهو و ژاپنی سازگار هستند. پس سعی کنید رنگ سال ۲۰۲۲ پنتون را به واسطه استفاده از تناژهای رنگی جذاب به خانه‌تان بیاورید. کوسن‌های تک رنگ، میز کنسول مدرنی از جنس سرامیک یا هنر دیواری می‌توانند به خوبی این پالت رنگی را تکمیل نمایند.

پالت قانون تعادل

2-پالت سرچشمه

پالت رنگ شماره 2

پالت سرچشمه

رنگ آبی مرجانی با آن جنب و جوش خاص خود می‌تواند در کنار رنگ‌های الهام گرفته شده از طبیعت زیباتر و جذاب‌تر به نظر بیاید.

طرح سرچشمه پنتون طرحی متعادل است که محیطی آرامش بخش را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

پالت سرچشمه برای فضاهایی که می‌خواهید در آنها آرامش داشته باشید طرحی ایده آل به شمار می‌آید. فضاهایی نظیر دفتر کار خانگی، اتاق مراقبه یا اتاق خوابتان. علاوه براین می‌توانید از این طرح رنگی در فضای پذیرایی نیز استفاده کنید. چراکه صمیمیت بین افراد را افزایش خواهد داد.

از جمله سبک هایی که با این پالت همخوانی بیشتری دارند می‌توان به سبک‌های ترکیبی، مدرن و معاصر و میدسنتری اشاره کرد. شما می‌توانید به راحتی رنگ سال وری پری پنتون را در فرش ها، گلدان ها، تزئینات یا طرح‌های روی دیوارتان به کار بگیرید.

3-پالت ستاره نمایش

پالت رنگ شماره 3

پالت ستاره نمایش وری پری، برای فضاهای داخلی بسیار بزرگ و مجلل نیز مناسب است. چراکه ته رنگ چشمگیر و گرم آن به راحتی می‌تواند با رنگ‌های خنثای کلاسیک هماهنگ شود. و موجب ایجاد فضایی با ترکیب رنگی خارق العاده و جذاب شود.

پالت ستاره نمایش
پالت ستاره نمایش

این پالت رنگ به عنوان یک ستاره نمایش داده می شود زیرا رنگ آبی بنفش را به عنوان شادترین و گرمترین رنگ آبی با پالتی از رنگ های خنثی ترکیب کرده ایم که ذات ظریف و شیک بودن آنها پیامی بی انتها را منتقل می کند.

رنگ‌های خنثی و گرم می‌توانند پایه‌ای شیک را برای چنین فضاهایی فراهم آورند. در نتیجه، می‌توان گفت که این پالت رنگی برای سالن‌های بزرگ، بارهای خانگی، سالن پذیرایی و اتاق‌های غذاخوری ایده‌آل است و علاوه بر این می‌توان آن را با بسیاری از سبک‌ها نظیر سبک انتقالی، معاصر یا مینیمالیستی هماهنگ نمود.

شما می‌توانید از این تناژهای رنگی در روکش‌های مخملی، بالش‌ها یا پرده‌های بلند موجود در سالن بهره ببرید

4-پالت سرگرمی

آخرین طرح رنگی پنتون رنگی است که می‌تواند فضایی سرشار از سرگرمی و انگیزه را برایتان به ارمغان بیاورد. ترکیب منحصربفردی از انواع سایه‌های گرم و سرد، موجب خلق صحنه‌ای سرشار از بازیگوشی و حس زندگی خواهد شد که قادر است نیروی حیات را در رگ هایتان جاری کند.

پالت شماره 4

این پالت عجیب و غریب و در عین حال، پر انرژی شاید عجیب ترین پالت رنگی باشد که می‌توانید در فضای زندگیتان از آن استفاده کنید. چراکه این پالت پر از رنگ‌های زنده و سرحالی است که می‌توانند شور و شوق جوانی را برایتان به ارمغان بیاورند. علاوه بر این می‌توان بیان داشت که این رنگ‌ها با سبک‌هایی نظیر سبک ماکسیمالیستی، ترکیبی، بوهو و معاصر به خوبی هماهنگ می‌شوند. چراکه در این سبک‌ها می‌توان رنگ‌های شاد را به کرات مشاهده کرد.

به علاوه، بسته به سبک و دکوراسیون فضای زندگیتان، می‌توانید از این طرح‌ها در آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق بازی یا مهد کودک خانگیتان استفاده کنید. رنگ‌های این پالت وری پری را می‌توان در دکورهای دیواری، اشیاء و تزئینات مختلف (از جمله اسباب بازی‌های بچه گانه)، کمد آشپزخانه، دیوارها یا مبلمان به کار گرفت.

پالت سرگرمی
پالت سرگرمی
پالت سرگرمی