شرایط ارسال

پس از ثبت سفارش و پرداخت، پروسه ارسال کالا توسط کارشناسان فروشگاه گرانداسکای انجام می گیرد

روشهای ارسال فروشگاه گرانداسکای شامل موارد زیر است:

1-باربری درون شهری یا برون شهری

-سفارش‌هایی که از طریق باربری درون شهری یا برون شهری ارسال می‌شوند ، ترجیحا قبل از ارسال،پرداخت هزینه انجام می شود.

-معمولا برای سفارشات با ابعاد بزرگ مانند مبلمان و ناهارخوری از باربری درون شهری یا برون شهری استفاده میشود.

2-شرکت های پست شامل تیپاکس و چاپار

-سفارش هایی که از طریق یکی از شرکت های پستی ارسال می شود،پس از تحویل ،پرداخت هزینه توسط مشتری انجام می گیرد.

3-پیک و اسنپ

-سفارش هایی که از طریق اسنپ یا پیک ارسال می شوند،از قبل با مشتری هماهنگ می شوند تا پس از تحویل ، پرداخت هزینه انجام گردد.

4-خودروی فروشگاه

-سفارش‌هایی که از طریق باربری مجموعه ارسال می‌شوند ، پس از تحویل نیز امکان پرداخت هزینه باربری میسر می باشد.

سایر نکات

-در صورتی که هزینه سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

تحویل فوری در کدام شهرها امکان پذیر است؟ تحویل فوری برای استان های تهران ، البرز و شهرستان های این 2 استان انجام می شود.

–درصورتی که کالا موجود باشد،همان روز ارسال صورت می گیرد.

در صورت عدم موجودی،سفارش گذاری و ارسال در سریع ترین زمان انجام خواهد گرفت و به مشتری اطلاع داده می شود.