پرسش های متداول

 

برای خرید از گرانداسکای، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر نیاز به ثبت نام نیست ، اما پس از ثبت سفارش برای پیگیری سفارش از طریق پنل کاربری اگر ثبت نام بفرمایید به این روند کمک میکند.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه ” ثبت نام” کلیک کنید. اطلاعات خود را وارد و سپس روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

هزینه ی ارسال در گرانداسکای چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و پس از ثبت سفارش به مشتری اطلاع داده می شود.

فروشگاه گرانداسکای همواره تلاش میکند شرایط ارسال سریع و کم هزینه را برای مشتری فراهم نماید.

از چه روش هایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم؟

در حال حاضر از طریق پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

سفارشات شما بعد از ثبت توسط کارشناسات به برند های وابسته سفارش داده میشود و پس از آماده سازی با شما ارتباط گرفته و برای شما ارسال میگردد.

در صورت موجود بودن کالا،هماهنگی ارسال برای تهران کرج و شهرستان های اطراف،در همان روز انجام میگیرد.

در صورت عدم موجودی،در اولین فرصت سفارش گذاری انجام و زمان تحویل به مشتری اعلام می گردد.

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

حضوری: قابل انتخاب برای مشتریان تهرانی و شهرستان های اطراف تهران و کرج

 ارسال با پیک: قابل انتخاب برای مشتریان تهرانی و شهرستان های اطراف تهران و کرج

ارسال با پست یا باربری: قابل انتخاب برای همه مشتریان

آیا میتوانم بجای خودم، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله. هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد پروفایل کاربری خود شوید. روی گزینه سفارش ها کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. همچنین میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

همچنین می توانید با شماره های فروشگاه گرانداسکای تماس گرفته و با کارشناسان فروش صحبت کنید

شماره تماس: 02165156163-02165169191-02165179191

همچنین از طریق تلگرام و واتساپ با شماره ی زیر نیز می توانید با فروشگاه ارتباط برقرار کنید: 09199090438

چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

با ورود به صفحه “سفارش ها “و انتخاب گزینه ی “جزییات” سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی “مشاهده فاکتور” تصویر فاکتور را دریافت کنید.

رمز عبور خود را فراموش کردم، چطور میتوانم رمز خود را بازیابی کنم؟

در صفحه ورود٬ بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک نمایید٬ شماره تلفن همراه خود را وارد و پس از ارسال کد تایید آن را در فرم مربوطه وارد نمایید. سپس می توانید رمز عبور جدید خود را تعریف کنید.

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید. شماره تماس: 02165156163-02165169191-02165179191

همچنین از طریق تلگرام و واتساپ با شماره ی زیر نیز می توانید با فروشگاه ارتباط برقرار کنید: 09199090438

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

وجود مغایرت، باید حداکثر طی 7 روز پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دکوریار اطلاع داده شود.

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

تمامی کالاهای ارسال شده می تواند به دلایل مختلفی اعم از آسیب فیزیکی, عدم عملکرد صحیح دستگاه, پایان تاریخ انقضا, مغایرت با محتوای سایت و مواردی از این دست به دکوریار مرجوع گردند. لیکن لازم به ذکر است تمامی نیرو ها در دکوریار در تلاشند تا بهترین تجربه خرید را برای شما به ارمغان آورند.

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق تماس با کارشناسان فروشگاه گرانداسکای و یا ارسال ایمیل ،ارسال پیام به واتساپ مجموعه گرانداسکای مشکلات خود را اعلام و روند مرجوعی کالا را آغاز نمایید. لطفا از ارسال کالاها بدون هماهنگی با کارشناسان مجموعه خودداری فرمایید.

در شهرهای غیر از تهران چطور میتوانم کالای خود را مرجوع کنم ؟

میتوانید کالای خود را با پست برای ما ارسال نمایید. هزینه پست با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب شما واریز می‌شود.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

کارشناسان خدمات پس از فروش گرانداسکای ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند . علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود. پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا ، وجه به حساب شما مرجوع میشود و در صورت عدم تایید و تمایل شما کالا به شما باز خواهد گشت.

در صورتی که پرسشی غیر از موارد بالا برای شما پیش آمد:

با ما تماس بگیرید. شماره تماس: 02165156163-02165169191-02165179191

همچنین از طریق تلگرام و واتساپ با شماره ی زیر نیز می توانید با فروشگاه ارتباط برقرار کنید: 09199090438