مبلمان نئوکلاسیک مناسب کسانی است که دنبال ظاهری باشکوه برای سالن پذیرایی‌شان هستند. حالا این که چطور می‌شود از میان انبوه مبل‌های موجود، مبلمان نئوکلاسیک را انتخاب کرد، موضوع مطلب ماست.

در هر طراحی دکوراسیونی به سبک نئوکلاسیک، در نظر گرفتن این نکته که هر چیزی نقش مهمی را در ساختن فضای خانه، بازی می‌کند، مهم است. برای مثال، مبلمان نئوکلاسیک به لحاظ زیبایی‌شناختی و کاربردی به شما کمک می‌کند تا به چیدمانی نئوکلاسیک دست پیدا کنید. به همین خاطر است که انتخاب جایی که قرار است روی آن بنشینید، بسیار مهم است. در این مطلب قرار است دنبال شکوه باشیم. شکوهی که به سالن پذیرایی خانه شما بیاوریم و ببینیم چطور می‌شود با استفاده از مبلمان نئوکلاسیک، فضایی زیبا و اشرافی ساخت. همراهمان باشید.

همان اول، برویم سراغ مبلمان نئوکلاسیک

یکی از مهم‌ترین اجزای سالن پذیرایی هر خانه‌ای، مبل آن است. اگر به دنبال نشستن روی مبلی هستید که در عین راحتی، به لحاظ زیبایی‌شناسی نیز، بسیار خوب و درخور باشد، چرا سراغ مبلمان نئوکلاسیک نروید؟ این همان چیزی است که دنبالش هستید. مبلمان نئوکلاسیک انواع مختلفی دارد که در این متن به معرفی هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت تا بیشتر با این مدل مبلمان آشنا شوید:

خرید مبلمان نئوکلاسیک | فانتزی

وقتی سراغ خرید مبلمان نئوکلاسیک فانتزی بروید، سالن پذیرایی شما به نمادی واقعی از زیبایی و شکوهی تبدیل می‌شود که چشم هر کسی را از تعجب و شگفتی باز می‌گذارد. هر عنصر این مبلمان دارای خطوط مربعی برجسته هستند به خصوص میز جلومبلی و میزهای عسلی آن. نقش و نگارهای روی آن نیز جزئیاتی دارند که می‌توانید آن‌ها را به صورت مجموعه‌ای زیبا روی مبل خود ببینید. از ویژگی‌های بارز این مبلمان می‌توان به شکل نرم و طراحی فنی آن اشاره کرد که پد میانی مبل تا حد زیادی روی زیبایی آن تأثیر می‌گذارد.

خرید مبلمان نئوکلاسیک | ملودی

اگر می‌خواهید سالن پذیرایی شما، تعادلی نسبی داشته باشد و در عین حال شیک باشد و در آن رگه‌هایی از رنگ طلایی استفاده شده باشد، پیشنهاد می‌کنیم به خرید مبلمان نئوکلاسیک ملودی فکر کنید. چه روی میز جلومبلی و میز عسلی و چه روی خود مبل، از رنگ‌های طلایی استفاده شده است که ظاهری وسوسه کننده به این مبلمان می‌دهد. راحتی و شکوه همان چیزی است که می‌توانید در مبلمان نئوکلاسیک ملودی ببینید. طراحی این مبلمان باعث شده تا ارزش زیبایی‌شناختی آن‌ها به مراتب بیشتر شود. شما دستتان در انتخاب طرح آن بسیار باز است و می‌توانید هر آن طوری که می‌خواهید سالن پذیرایی خود را چیدمان کنید.

خرید مبلمان نئوکلاسیک | لئوناردو

شکوه فراوان و همچنین جزئیاتی که در اشکال بدون اشکال این مبلمان دیده می‌شود از ویژگی‌های بارز آن به شمار می‌رود. ماهیت بی‌عیب این مجموعه را به خوبی می‌توانید در مبلمانش مشاهده کنید. روکش باشکوه به کار رفته در مبلمان لئوناردو بسیار راحت است. ظاهر شیک و شکل نرم و همچنین کیفیت بالای متریال به کار رفته در ساخت این مبلمان شما را یاد پایتخت‌های کهن می‌اندازد.

مبلمان خانگی نیلپر

مبلمان خانگی پاپلی جیوانی

خرید مبلمان نئوکلاسیک | لیبرتی

سایه‌های عاجی رنگ و طلایی می‌توانند سالن پذیرایی شما را زنده کنند. مبلمان نئوکلاسیک لیبرتی این ویژگی را دارد و جزئیات نقره‌ای و طلایی بسیار زیادی در آن به کار رفته است و در عین حال روکش این مبلمان، مخمل دمشقی بوده که باعث می‌شود تا با داشتن این مبلمان در کنار چند مجسمه، ظاهری باشکوه و اشرافی به سالنتان بدهید. نرمی و خطوط گرد این مبلمان، اعتبار خاصی به این مجموعه داده است. همچنین نشیمنگاه راحت و جذابی که دارد باعث می‌شود از نشستن روی آن خسته نشوید.

چطور می‌شود چیدمان سالن پذیرایی را بیشتر به فضای نئوکلاسیک نزدیک کرد؟

خرید مبلمان نئوکلاسیک می‌تواند به سالن پذیرایی‌تان شخصیت بدهد. تصویر باشکوهی که به خوبی با استفاده از مبلمانی پر جزئیات نمایان می‌شود. اگر می‌خواهید خودتان سالن پذیرایی‌تان را چیدمان کنید، بهتر است به نکاتی که در ادامه می‌آید، توجه کنید. هر کدام از این نکات به شما در چیدمان بهتر سالنتان کمک خواهد کرد.

یک | رنگ مبلمان را به گونه‌ای انتخاب کنید که با زمینه سالنتان، تناسب داشته باشد!

اگر می‌خواهید سالن پذیرایی‌تان را به سبک نئوکلاسیک چیدمان کنید، مهم است که رنگی را انتخاب کنید که با زمینه مبلمانتان هم تناسب داشته باشد. سبک نئوکلاسیک، فرقی نمی‌کند سالن پذیرایی باشد یا مبلمان داخل آن، بیشتر با رنگ‌ها نرم، پالت رنگی کرم، عاجی، طلایی و نقره‌ای شناخته می‌شوند. رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید باید از مبلمان گرفته تا کوچک‌ترین جزئیات سالن را در بربگیرد.

دو | رنگ دیوار را به گونه‌ای انتخاب کنید که با چیدمانتان متناسب باشد!

اگر می‌خواهید طوری چیدمان کنید که تماماً فضای نئوکلاسیک را در خانه بسازید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ رنگی برای دیوارتان بروید که با سبک نئوکلاسیک، تناسب داشته باشد. لزوماً نیازی نیست از رنگ‌هایی که بالاتر گفتیم، استفاده کنید. تا می‌توانید رنگ‌های ساده استفاده کنید و از طرح‌هایی برجسته روی آن بهره ببرید.

سه | نورپردازی سالن پذیرایی را فراموش نکنید!

نورپردازی نقش اصلی را در ساخت اتمسفر نئوکلاسیک در هر سالنی بازی می‌کند. درنتیجه حتماً سراغ نورپردازی‌ای بروید که در عین حال که تناسبی با سبک نئوکلاسیک دارد، شکوهی بی‌عیب نیز داشته باشد. لامپ‌های جواهری که عموماً با لوسترهای کریستالی می‌شناسیم، بهترین گزینه هستند.

چهار | اکسسوری‌ها و کوسن را فراموش نکنید!

برای اینکه چیدمان سالن پذیرایی را تکمیل کنیم و بشود سالنی به سبک نئوکلاسیک بهتر است از اکسسوری‌هایی زیبا روی میزهای جلومبلی و میز عسلی استفاده کنیم. اکسسوری‌هایی مثل:
• گلدانی طرح دار با جزئیات ریز
• سرویس چای‌خوری یا هر سرویسی که نقره‌ای‌رنگ باشد!
• طبقات یا بوفه شیشه‌ای در اطراف سالن
• کوسن برای مبل

این هم از همه چیزی که برای خرید مبلمان نئوکلاسیک نیاز داشتید!

در این مطلب از وبلاگ نیلپر به ارائه راهنمایی برای خرید مبلمان نئوکلاسیک پرداختیم. درباره ویژگی انواع مبلمان نئوکلاسیک برایتان نوشتیم و در عین حال به این موضوع پرداختیم که برای این که سالن پذیرایی‌تان نیز بخواهد به سبک نئوکلاسیک چیدمان شود، باید چه کارهایی بکنید و چطور می‌شود این کار را کرد…

مبلمان خانگی نیلپر

مبلمان خانگی پاپلی جیوانی